Tuesday, June 28, 2011

At last!!!!

Bismillahirrahmirrahim.

Pertama-tama kali, aku ingin mengucap syukur alhammdulillah kerana berjaya juga menyiapkan report Bakti Siswa. Hoooraaaaaaaaaayyyy!!!!! At last!!!!! DONE!!
http://www.cute-smiley.com
Rasa seronok sangat bila yahoo tulis "MESSAGE SENT". Tak taw kenapa. Huh. Penat sekejap
http://www.cute-smiley.com
(emoticon over plak..haha)


Macam2 plak. Lepas habis program kena buat report. Sebenarnya standard la kan. Mana ada program yang dah berlangsung kemudian tak de buat report kn??? Diri ini je, yang tak pernah nak buat report. Tula, dulu selalu je jadi S/U tapi laporan aktiviti besar2 cikgu yang selalu buat. Kejenye buat minit mesyuarat je. Hihi. :P Tak pa tak pa, la ni cek da blajaq da cmna nak buat report yang betul. Hehe. Terima kasih la untuk program mesra sihat 1 malaysia ni. Disebabkan program ni la cek da blajaq byk benda. Hehe.

p/s:: Cuma nak mengekspresikan kegembiraan setelah siap report. :P

4 comments:

  1. macam2 la hc..dulu tak der pun macam tuh..hahaah.
    papepun tahniah..=)

    ReplyDelete
  2. dulu xde cmni ea??? haisyhh, ini tidak adil!
    yg terbaru we need to print out laporan semua tu dlm bentuk portfolio ala2 thesis pulak..ish3...hoho seronoknye!! :P

    ReplyDelete
  3. Tahniah! Saya berharap agar saudari dapat berkongsi format mengenai menulis report. Saya juga dikehendaki untuk menghantar report selepas menghadiri baktisiswa. Malangnya, saya tidak mempunya pengalaman untuk meyediakan sebuah laporan. t=Terima kasih.

    ReplyDelete
  4. Saya pun time nak buat report ni, tgk cth format dari kawan n yg lecturer bagi. Saya cuba kongsikan apa yg saya mampu ye. :) Boleh bg email? Nanti saya emailkan format report pd awk. :)

    ReplyDelete