Friday, October 15, 2010

beberapa hari je lg.....

assalamualaikum..........
final exam tggl lg sminggu je.....
tp kenapa sy masih mcm x fokus sgt lg ni????
huhu bila nak fokus betul2 ni.....

ya Allah..., aku mohon kepadaMu...
berilah aku kekuatan utk fokus dlm pelajaran
dan Kau berkatilah sgala ilmu yang Kau beri kepadaku........

sy ingin blaja bsungguh2.....
x ingin menghampakn harapan n perasaan emak n ayah.....
emak n ayah adalah kekuatan ku..........
kala aku kesedihan atau sperti nak give up...,
slain dr Allah yg pertama skali....
aku pasti akan engat kpd mrk.....
n muhasabah kmbali tentang niatku.......

aku sayang mereka sgt2........

kasih mereka terlalu besar buatku...
xdpt nk bygkn bgaimana jika aku kehilangan mereka...,
satu hari nnt..........
ssungguhnya aku tahu bahawa
kematian itu suatu yg pasti......




peluk.., cium.., syg n kasihku buat mak n ayah.........
dr anakmu yg tercinta....

No comments:

Post a Comment