Friday, October 22, 2010

DEMI SEBUAH COP PENGESAHAN

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum...

Hari yang ceria n indah bermula lagi. hehe. Hal yang perlu disettlekan hari ini:
  • presentation story telling english
  • go to faculty n submit borang

so.., tuk presentation english tu x ada masalah...alhamdulillah semua berjalan lancar....bes kowt....haha 1group 3 orang........aku amek part 1....tajuk cerita flour babies..haha aku melakonkan 4 watak dlm part aku tu...3guy n 1 lady....so.., untuk differentiate tuk each character, i change my voice lorh..haha

suara besar.., indian style.., suara kecik sket n lembut for the lady....

haha yang x boleh tahan tu part yang aku buat sleng indian tula....nasib baik time tu budak lelaki xde dalam kelas time tu...mereka keluar pergi mana ntah....tp.., sgt bagus mereka xde time tu.....lau x segan giler aku nk wat sleng tu...hahahaha...~~~

after da abis present minta permission dgn madam nk balik...coz nk g fakulti plak....plan g fakulti then anta borang terus la balik....malangnya............

huhu rupenye tuk slainan ic mereka nk salinan itu ada pengesahan..oke xpela...akak tu kata g kaunter jabatan akademik FSKB..aku pun g la....tgk2 org yg boleh mngesahkan x ada...pergi pejabat dekan akademik plak..adeiiih encik Bahar meeting la plak....arrrrggh!!!!

aku perlukan tndatgn n cop pengesahan tuk SEHELAI KERTAS je...diulangi SEHELAI KERTAS je........

kenapa rumit sgt ni!!!!

huhu

aku kembali kt akak tu tny lau minta pnsyarah punya boleh x?? dia kate boleh.......aku pn g la ke bahagian jbatan sains bioperubatan g tgkat 4, 5, blok mcm2...

arggh saya sgt penat...

macam mana ni.......nk anta hari ini tp xde org yg boleh copkan...org xde la.., meeting la.., dpt jmpe pnsyarah tp encik tu xde cop la pulak...

haisssyhh....

hurm...(berfikir2.....)

akhirnya aku nekad turun kt G level...melihat n meninjau2 unit psikologi........n aku jmpe sbuah jabatan pembangunan kampus...hah??!! apa tu??

ah.., xkesahla....

aku masuk n tny ade x siapa2 yg boleh aku dptkan cop pengesahan??? n dia menjawab.............

boleh. tunggu sekejap ye............

AKHIRNYA!!!!! huh feel SOOOOOOOOOOOOOOO RELIEVED......

dapat jugak jumpa dengan orang yang boleh bagi cop....walaupun tadi tak terfikir pun tuk ambil cop kt jabatan ni...n kemudian pergi anta borang n balik!!! hehe

itulah sahaja cerita pada hari ini...

moral of the story: bersedia lebih awal........ ^_^

No comments:

Post a Comment