Tuesday, March 22, 2011

aku ingin mencintaiMu...

Tuhan betapa aku malu,
Atas semua yang Kau beri
Padahal diriku terlalu sering
Membuat-Mu kecewa

Entah mungkin kerana ku terlena,
Sementara Engkau beri aku kesempatan,
Berulang kali agar aku kembali

Dalam fitrahku sebagai manusia,
Untuk menghambakan Mu,
Betapa tak ada apa-apanya,
Aku dihadapan Mu

Aku ingin mencintai Mu,
Setulusnya,sebenar-benar aku cinta,
Dalam doa, dalam ucapan,
Dalam setiap langkahku

Aku ingin mendekati Mu, selamanya...
Sehina apapun diriku,
Kuberharap untuk bertemu,
Dengan Mu ya Rabbi


artist: edcaotic


p/s:: jangan kita sekali-kali berputus asa dari nikmat ALLAH...
Seandainya kita telah tersasar dari landasan yang ditetapkanNya.
Usah khuatir atau bimbang. Kembalilah bertaubat padaNya.
Sesungguhnya ALLAH itu Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. :))

No comments:

Post a Comment